Model atestat word Turism








Cei care aveti profilul Servicii-> Turism, la sfarsitul clasei a- XII - a va trebuii sa prezentati un atestat in word sau PowerPoint despre o locatie turistica sau un obiect turistic sau orice altceva. Dupa parerea mea cea mai buna alegere este sa-l faceti in word deoarece scapati de acele numeroase paginii in powerpoint, timp de lucru mai mic si poate sa-l faca oricine indiferent de experienta.

Mai jos puteti downloada un model de atestat facut de mine in word pentru un elev al clasei a-XII-a de la liceul Carmen Sylva, atestat care a fost notat cu 10. Pentru cei interesati de atestate pentru turism, pentru cei care nu au timp sa-l faca contactati-ma la the.citzen@yahoo.com.

MODEL ATESTAT TURISM:
Parola: carmensylva

Atestat turism word (download)








3 comentarii:

  1. Super. Am mai sters...am mai adaugat si lam lasat asa. Sper ca o sai placa profului

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunaa ma poti ajuta si pe mn cu un atestat? Iti las nr meu de tel..... Poate ma poti ajuta 0761441224

    RăspundețiȘtergere
  3. buna vreau si eu un atestacu tema agentia de turism detailista

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu :